مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکاتی برای خرید ادکلن عروس و داماد

 

نکاتی برای خرید ادکلن عروس و داماد

انتخاب ادکلن عروس و داماد همانند سایر لوازم و اکسسوری هایی که برای عروس داماد خریداری می شود، مهم است. عطری که برای روز عروسی انتخاب می کنید برایتان خاطره ساز خواهد شد و شما را به لحظات خوش جشن عروسی می برد. از آنجایی که تنوع عطر و ادکلن ها زیاد است و انتخاب بهترین عطر عروس و داماد ممکن است کمی مشکل باشد، با مجلهعروسی همراه باشید تا با نکات مهم انتخاب عطر آشنا شوید.

ديدن تعداد زيادی عطر و ادکلن يکجا و بوييدن انواع آنها هنگام خريد، واقعا فرد را گمراه می کند. هنگام انتخاب عطر بايد توجه داشته باشيد که برند و مارک عطر دليل بر خوشبو بودن نيست.

روش تست ادکلن

در انتخاب هر ادکلن سه مرحله وجود دارد:

زمان حضور در فروشگاه مورد نظر، ادوکلن مورد نظرتان را بردارید و مقدار کمی از آن را به عنوان نمونه روی کاغذ تستر بزنید و بو کنید. این نخستین مرحله و در واقع اولین احساس شما نسبت به رایحه این عطر است.

سپس اجازه دهید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بگذرد و بعد دوباره کاغذ را بو کنید. این دومین مرحله است. در این مرحله شما رایحه جدیدی را احساس می کنید.

در گام بعدی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت دیگر صبر کنید و مجددا کاغذ را بو کنید. این مرحله سوم است و در این مرحله شما بویی احساس خواهید کرد که برای ۳ یا ۴ ساعت ماندگار خواهد بود. چنانچه رایحه این عطر در هر سه مرحله مورد پسند شما بود، می توانید آن را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

عطر و ادکلن را حتما روی پوست خود تست کنيد. زمانی که بوی آن با بوی طبيعی بدن شما آميخته شود، بوی متفاوتی ايجاد خواهد کرد و با اين کار، انتخاب بهتری خواهيد داشت. یادتان باشد که هنگام خريد بيش از دو يا سه نوع عطر را تست نکنيد، چون بوها مخلوط شده و نمی توانيد انتخاب درستی داشته باشيد.

ادکلن فصل سرد

سعی کنيد عطر را متناسب با فصل انتخاب کنيد زیرا عطرهایی که بهتر است در روزهای گرم و آفتابی استفاده ‌شوند، با عطرهایی که مناسب روزهای سرد زمستان ‌اند، یکسان نیستند.

ماندگاری ادکلن ها در هوای سرد بیشتر است. یعنی در پاییز و زمستان با توجه به دمای پایین هوا، الکل موجود در آن دیرتر تبخیر می‌شود. در فصل‌های سرد سال، بهتر است از رایحه‌های سنگین مانند عطرهای شیرین، تند و تلخ استفاده کنید.

ادکلن فصل گرم

در روزهای گرم تابستان برای ماندگاری بوی عطر باید به دفعات بیشتری از آن استفاده کنید. در فصل گرم، استفاده از رایحه‌های خنک و ترش، تلخ و ‌‌‌سرد، جنگلی و‌ وحشی بسیار خوشایند و مطبوع است. استفاده از رایحه های خنک و ترش در فصل تابستان، سرمای خوشایندی را به شما و اطرافیان تان منتقل می ‌کند. سرمای رایحه عطر از حس گرمای محیط می‌ کاهد تا به یک حس تعادل دمایی برسید.

Perfume ها به دلیل داشتن الکل کمتر ماندگاری بالاتری دارند و نسبت به انواع اسپری ها و ادکلن ها و دئودورانت ها برای شب عروسی شما مناسب تر هستند.

ماندگاری ادکلن

جهت حصول بهترین نتیجه از استفاده­ عطر و ادکلن، بهتر است که آنها را به نواحی خاصی از بدن از جمله گلو، مچ ها، سینه و اطراف گردنتان بزنید. از آن رو این قسمت های بدن مورد اشاره هستند چرا که عطر با چربی طبیعی بدن مخلوط می شود.

دوام و ماندگاری ادکلن ها بر روی پوست ‌های چرب و تیره بیشتر است درحالی که برای پوست‌های روشن و خشک، حکم مرطوب‌ کننده است و دوام زیادی روی این پوست ‌ها ندارد. بهتر است پوست های خشک و روشن قبل از استفاده از عطر و ادکلن، به بدن خود لوسیون مرطوب کننده بدون بو بزنند تا ماندگاری عطرشان بیشتر شود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده